26 Απρ 2010

Θ. Καραγκούνης: «Τι άλλο να ζητήσω;»

Το γκολ του Θανάση Καραγκούνη κόντρα στον Ηρακλή για την 26η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας ψηφίστηκε ως το καλύτερο της χρονιάς. Ο επιθετικός του Ατρομήτου, ο οποίος ευχαρίστησε τον κόσμο αλλά και τους συμπαίκτες του, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ και αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο γεγονός, λέγοντας πως: «Τι άλλο λοιπόν μπορώ να ζητήσω από μια σεζόν;».

Αναλυτικά, όσα δήλωσε ο Θανάσης Καραγκούνης:
«Εκείνη την στιγμή δεν μπορούσα να περιγράψω με λόγια τη χαρά που ένιωθα και ένα «ευχαριστώ» είναι πολύ λίγο για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όσους με ψήφισαν και πιστεύω ότι η προσπάθειά τους είναι πολύ μεγαλύτερη από εκείνη που έκανα για να πετύχω το γκολ. Πιστεύω ότι ο κόσμος ψήφισε την ομαδική προσπάθεια γιατί κάναμε εκατό μέτρα με λίγες πάσες ενώ τα άλλα υποψήφια γκολ ήταν περισσότερο ατομικά αλλά εξίσου όμορφα. Παράλληλα το δικό μου γκολ δείχνει τι ποδόσφαιρο παίζει η ομάδα μας.
Η φετινή χρονιά ήταν πολύ όμορφη για μένα. Είχα την πρώτη μου επαφή με τη Σούπερ Λίγκα, έκανα τις πρώτες μου συμμετοχές, πέτυχα το πρώτο μου γκολ που αναδείχθηκε αρχικά το καλύτερο της 26ης αγωνιστικής κι εν συνεχεία το καλύτερο της χρονιάς.
Τι άλλο λοιπόν μπορώ να ζητήσω από μια σεζόν; Μέσα στη χρονιά μου δόθηκε η ευκαιρία να ενταχθώ σε ένα υγιές σωματείο όπως είναι ο Ατρόμητος που αντιμετωπίζει το ποδόσφαιρο με την πραγματική του διάσταση. Με πολύ αξιόλογους ποδοσφαιριστές, με μια διοίκηση κι ένα τεχνικό επιτελείο που προάγουν την ομαδική δουλειά και μας βοηθούν. Και φυσικά με ένα κόσμο και τους fentagin που βρίσκονται πάντα δίπλα στον σύλλογο. Επειδή δεν θέλω να γίνω κουραστικός θα φροντίσω να απασχολώ τον κόσμο όχι με λόγια αλλά με την παρουσία μου μέσα στο γήπεδο. Θέλω λοιπόν από τη δική μου μεριά να δουλέψω ακόμα πιο σκληρά, να φανώ πολύ έτοιμος του χρόνου και όσες ευκαιρίες πάρω θα προσπαθήσω να τις αξιοποιήσω στο έπακρο ώστε να θέσω ακόμα πιο υψηλούς στόχους και να προσπαθήσω να τους φθάσω».

Το ΔΣ του ΚΡΟΝΟΥ ΑΘΗΝΩΝ συγχαίρει τον νεαρό ποδοσφαιριστή και του εύχεται μια λαμπρή καριέρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

πηγή:super-sport-fm